Donderdag 19 juni 2008 was ik te zien bij SBS 6 Programma,, Hart van Nederland,,daar vertel ik mijn verhaal over melanoomkanker. Ook komt aan bod, dat uit iets negatief iets positiefs is gekomen, mijn poppetjes.
--------------------------------------------------------------
In 1998 kreeg ik te maken met melanoomkanker die 75 procent op de huid voorkomt en 25 procent elders in het lichaam. Bij mij is het ook erfelijk ik heb het p16 mutatie Leiden gen wat verhoogt op meer melanomen en verhoogd op alvleesklierkanker, inmiddels 8 melanomen gehad. En vijf waren in wording en op tijd weggehaald en 1 keer bacaalcarcinoom. Ik sta ook onder strenge controle.
--------------------------------------------------------------
Ik wil met deze weblog laten zien wat melanoomkanker is, en wat het met je doet,en dat het behoorlijk word onderschat. En dat op tijd handelen van groot belang is. Op de site www.melanoom.nl heb ik heel wat berichten achter gelaten, en die wil ik hier plaatsen, na wat bijgewerkt te hebben. Wat dat ene moedervlekje teweeg heeft gebracht, en daarna volgde. Met toestemming heb ik ook wat info rmatie van www.melanoom.nl gehaald
--------------------------------------------------------------- Wat ik met deze site wil, Met deze site wil ik bereiken , wat melanoomkanker is, en dat als je een onrustige moedervlek hebt.

Ten alle tijden naar de huisarts gaat, en een verwijzing voor de dermatoloog vraag , laat nooit een huisarts een moedervlek weg halen . En meer bekendheid wil ,in deze onbekende ziekte. Dat, dat ene vlekje fataal kan zijn, als er niet op tijd gehandeld word. Ze noemen melanoomkanker ook wel de sluipmoordenaar.
--------------------------------------------------------------- Heel erg bedankt voor je bezoek

Ik hoop dat je na deze site hebt gelezen anders tegen melanoomkanker aankijkt , dat je alert moet zijn op verdachte moedervlekken ,en bij twijfel altijd een huisarts waarschuwt, en een verwijzing voor de dermatoloog vraagt, mocht je nog vragen hebben,

Liefs Marlijn.



zondag 7 mei 2017

CT scan hoofd arm torax.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat gerust een berichtje achter.