Donderdag 19 juni 2008 was ik te zien bij SBS 6 Programma,, Hart van Nederland, daar vertel ik mijn verhaal over melanoomkanker. Ook kwam aan bod, dat uit iets negatief iets positiefs is gekomen, mijn poppetjes.
--------------------------------------------------------------
In 1998 kreeg ik te maken met melanoomkanker die 75 procent op de huid voorkomt en 25 procent elders in het lichaam. Bij mij is het ook erfelijk ik heb het p16 mutatie Leiden gen wat verhoogt op meer melanomen en verhoogd op alvleesklierkanker, inmiddels 11 melanomen gehad en nog zeven in wording en op tijd weggehaald en 3 keer bacaalcarcinoom. Ik sta ook onder strenge controle.
--------------------------------------------------------------
Met deze site wil ik bereiken , wat melanoomkanker is, en dat als je een onrustige moedervlek hebt.
Ten alle tijden naar de huisarts gaat, en een verwijzing voor de dermatoloog vraag , laat nooit een huisarts een moedervlek weg halen . En meer bekendheid wil ,in deze nog onbekende ziekte. Dat, dat ene vlekje fataal kan zijn, als er niet op tijd gehandeld word. Ze noemen melanoomkanker ook wel de sluipmoordenaar.
--------------------------------------------------------------- Heel erg bedankt voor je bezoek

Ik hoop dat je na deze site hebt gelezen anders tegen melanoomkanker aankijkt , dat je alert moet zijn op verdachte moedervlekken ,en bij twijfel altijd een huisarts waarschuwt, en een verwijzing voor de dermatoloog vraagt, mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

( Let op: er zijn ook heftige foto's te zien van operatie wonden.)

Liefs Marlijn.



Daarnaast ben ook nog belast met een erfelijk hart gen DCM hartspier gedilateerd cardiomyopathie.

donderdag 30 augustus 2018

Figuratie

Naast de minder leuke dingen zoeken we natuurlijk de leuke dingen op.

Naast dat ik getrouwd ben en moeder van 3 kinderen.
Werk ik ook nog een aantal uurtjes in de zorg daar ben ik woonzorg medewerker en zorg ik voor de activiteiten en het eten.
Naast mijn eigen bedrijf waar ik de hele week mee bezig ben doe ik ook nog zo nu en dan figuratie in verschillende films.
ik heb daar een blog van gemaakt waar alles op te vinden is waar ik zoal in mee hebt gespeeld.
Echt super leuk om te doen.
Deze foto is uit de nieuwe drama serie Ik Weet Wie Je Bent waar ik in mee speel als journalist 
26 augustus was het eerste deel van de 16
 delige drama serie op NPO 3 met Daan schuurman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter.